Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu

Posted by on Maj 2, 2020 in Uroda |

Najlepsze sposoby na piękny biust. Dobry krem na ujędrnienie biustu

Najlepsze sposoby na piękny biust. Dobry krem na ujędrnienie biustu

Niewątpliwie piękne piersi są atutem każdej kobiety. Zwłaszcza latem, zależy nam na tym aby nasz dekolt prezentował się bez zarzutu w letniej sukience czy zwiewnej bluzeczce. Nie jest jednak tajemnicą, że każdy biust z czasem traci swoją jędrność. Mimo wszystko bez względu na rozmiar naszych piersi istnieją sposoby, które mogą nam pomóc nieco spowolnić ten proces.

Ćwiczenia na jędrne piersi:

Aby zachować jędrność piersi wystarczy kilka prostych ćwiczeń, powtarzanych codziennie.
Ćwiczenie 1.
Wyciągnij ręce przed siebie i złącz dłonie. Następnie, naciskając dłonie na siebie przyciągnij je do klatki piersiowej. Wyprostuj ręce. Ćwiczenie powtórz 10 razy.
Ćwiczenie 2.
Ponownie wyciągnij ręce przed siebie, tym razem złącz dłonie na wysokości nadgarstków. Unieś ręce nad głową i opuść tak, jakbyś czuła bardzo mocny opór. Powtórz 10 razy.
Warto również wiedzieć, że na ładny wygląd piersi bardzo dobrze wpływa pływanie lub też gra w siatkówkę.

Dobór stanika:

Kształt i jędrność biustu w bardzo dużym stopniu zależy także od odpowiednio dobranego biustonosza. Jeżeli nie jesteś przekonana jaki stanik będzie dla Ciebie odpowiedni, warto wybrać się do brafitterki, która pomoże Ci w wyborze odpowiedniego rozmiaru i fasonu.

Domowa pielęgnacja – dobry krem na ujędrnienie biustu:

Dobrym sposobem jest rezygnacja z gorących kąpieli na rzecz kilkuminutowych kąpieli pod prysznicem i naprzemienne polewanie ciała ciepłą i zimną wodą. Hartowanie ciała w ten sposób pomaga w jego ujędrnieniu i poprawie krążenia. Podczas prysznica warto jest również wykonywać peelingi, które złuszczą martwy naskórek i pozostawią skórę gładszą. Następnie warto zaopatrzyć się w dobry krem na ujędrnienie biustu i stosować go zaraz po kąpieli.

Odpowiednia dieta:

Należy dodatkowo pamiętać, że stan naszej skóry w dużej mierze zależy też od tego co jemy. Warto wprowadzić do swojej diety duże ilości warzyw (zwłaszcza zielonych), a także orzechów i kiełków pszenicy. Pamiętajmy również o odpowiednim nawodnieniu organizmu, dlatego pijmy dużo wody mineralnej.